Op uitnodiging van de opleiding Schoonheidsverzorging Wellness is vanmorgen een workshop BMC verzorgd. Zes groepjes studenten gaan in april pop-up salons runnen als onderneming. Door in te zoomen op de wensen en behoeften van potentiële consumenten werd de link gelegd tussen hetgeen de klant wil (gains) en waar de klant last van heeft (pains). Door de verbinding te leggen met het product en de dienst van de pop-up salon werd duidelijk waar de dienstverlening aansluit bij de wens en behoefte van de consument.

Zo werd de workshop een ‘boost’ voor de pop-up salon met tips inzake “ondernemerschap”. De ondernemende studenten waren meer dan getriggerd om hun idee meer vorm te geven. Er ontstonden leuke discussies en de deelnemers werden actief aan het denken gezet.

De pop-up salons worden op 18 en 19 april uitgevoerd in onze vestiging aan de Wierdensestraat in Almelo.

gewoon doén...

Elke maandag het laatste nieuws van het Ondernemerslab in je mailbox?
Ja, ik abonneer me op de nieuwsbrief van het Ondernemerslab:
Ik ben: *

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.

Pin It on Pinterest

Share This