Op woensdag 1 april 2020 opende Kevin Slag op 18-jarige leeftijd zijn eigen onderneming, DISIRE! Daar wilden wij meer van weten en dus gingen wij op onderzoek uit…

Influencer Marketing

Zijn nieuwe bedrijf heet DISIRE, een influencer marketingbureau gespecialiseerd in de ontwikkeling van campagnes en content voor bedrijven op lange termijn.

Het begon allemaal 6 jaar geleden, het moment dat Kevin startte met ondernemen. Hij kocht voetbalkleding en bluetooth speakers in uit China en verkocht dat door in Nederland. Toen de rek eruit ging was in diezelfde tijd Instagram erg opkomend. Hij zag kansen en besloot meerdere Instagram pagina’s op te zetten. 4 jaar later had hij ruim 1.000.000 volgers.

Om zijn Instagram-account met de aantallen volgers winstgevend te maken besloot hij in 2018 besloten een bedrijf op te zetten, dit bedrijf heet KOOLUMN. Hij hielp bedrijven als Rabobank, Topnotch, Chasin’, Score en artiesten als Het FeestTeam met het vergroten van hun bereik op Instagram.

Ondernemerslab

Kevin kwam bij het Ondernemerslab doordat hij problemen had met zijn oude onderneming en was bezig met de opstart van zijn nieuwe onderneming, DISIRE. Het Ondernemerslab heeft veel voor Kevin betekend! Veel van zijn kwaliteiten zijn sterker gemaakt waaronder presenteren. Ook heeft het Ondernemerslab geholpen om van zijn oude situatie af te komen en een nieuwe start te maken. Een heel simpel voorbeeld is dat het netwerk van Ondernemerslab zo groot is, dat zodra je een vraag hebt of ergens mee zit dat het Ondernemerslab al een antwoord voor je heeft.

Je kunt DISIRE omschrijven als creatief, persoonlijk en doelgericht. DISIRE is het influencer marketingbureau dat bedenkt, creëert en realiseert.

“Gewoon er voor gaan”

De beste tip die Kevin je mee kan geven is: ‘Gewoon er voor gaan! Pak pen en papier en ga aan de slag’!

Wil jij nou meer weten over de nieuwe onderneming van Kevin Slag, DISIRE? Luister dan hierbij het interview! Of check zijn site: www.disire.nl 

 Beluister hier het interview van Arianne Seppenwoolde met Kevin:

close

gewoon doén...

Elke maandag het laatste nieuws van het Ondernemerslab in je mailbox?
Ja, ik abonneer me op de nieuwsbrief van het Ondernemerslab:

We spammen niet! Lees ons privacybeleid voor meer info.

Pin It on Pinterest

Share This